Izdelava spletne strani

Izdelava spletne strani je zelo pomembna za podjetje. Če danes nimate spletne strani, bodo vaše stranke oz. kupci zelo težko prišli do vas. Ko kaj potrebujemo, nas večina najprej pogleda na splet oz. »pogugla« in nato se odločimo med ponudniki, ki jih najdemo na spletu. Če nimate spletne strani, ker imate dovolj kupcev, je to vseeno napaka – vaša konkurenca jo namreč ima.

S kreativnostjo, svežimi idejami in izkušnjami našim strankam oblikujem unikatno spletno stran.

– omogočimo vašim strankam oz. potencalnim kupcom, da vas hitro najdejo na prvih mestih google
– omogočimo vam samostojno, hitro in enostavno urejanje vaše spletne strani
– za vas izberemo najboljše in najhitrejše strežnike za gostovanje
– za vas izberemo najbošji paket spletne strani za vas

Izdelava spletne strani

Kako in kje začeti?

1. Strategija

Na začetku naredimo sestanek s potencialno stranko. Na sestanku naredimo načrt, kako naj bi izgledala spletna stran. Pri izdelavi spletne strani upoštevamo potrebe, želje in cilje stranke. Dogovorimo se, kaj naj bi stran vsebovala (besedilo, slike, video, barvno shemo ipd.). Na podlagi teh informaciji izdelamo testno spletno stran.

2. Dizajn

Ko je testna spletna stran narejena, naredimo en krajši sestanek s stranko. Na sestanku določimo zadnje podrobnosti (npr. dodamo kakšno sliko, odstranimo kakšen element ipd.). Lepo oblikovana spletna stran in pravilno napisana je kazalec urejenega in uspešnega podjetja.

Naša prioriteta je, da je spletna stran estetskega videza, prilagojena za različne naprave, kot so pametni telefoni, tablice in računalniki, in pravilno slovnično napisana.

3. Razvoj

Izdelava spletne strani poteka v enostavnem in zanesljivem CMS-urejevalniku WordPress. Za lažje dodajanje in oblikovanje spletne strani so dodani vtičniki. Eden od glavnih vtičnikov je Elementor pro, ki je vključen v ceno pri vseh paketih. Za posodabljanje in urejanje spletne strani dobite dostop do CMS-urejevalnika WordPress. V kolikor želite, vam lahko spletno stran posodabljamo in urejamo mi.

4. Oglaševanje

Poznamo več vrst oglaševanja:

Optimizacija SEO (Search engine optimization)

Google Ads
Facebook in ostala družabna omrežja

Optimizacija SEO je predvsem odvisna od vsebine spletne strani. Google in ostali brskalniki iščejo ključne besede po vsebini spletne strani. V kolikor upoštevate vsa navodila in pravila, se kar hitro pojavite na prvi strani iskalnika. Zato mi za vas vsebino primerno oblikujemo, da dosežete najvišje pozicije v brskalnikih.

Google Ads so plačljivi oglasi, ki se ponavadi pojavijo kot prvi trije rezultati v iskalniku Google. Oglasi Google Ads se pojavljajo tudi v video posnetkih v kanalu YouTube in na različnih spletnih straneh in aplikacijah, ki vsebujejo temu namenjen oglaševalski prostor.

Facebook in ostala družabna omrežja so idelane platforme za oglaševanje, saj jih večina ljudi uporablja vsak dan povprečno več kot 8 ur. Družabna omrežja se uporablja za oglaševanje in ciljanje ljudi glede na njihove potrebe in tako se tudi določijo ciljne skupine ljudi za vaše oglase. Mi vam naredimo stran na družabnih omrežjih in določimo prave ciljne skupine, skupaj pa se dogovorimo, katera družabna omrežja izbrati in kaj oglaševati.

 

Za več info nas kontaktirajte nas: